Το ταλέντο είναι σαν το σκοπευτή που χτυπάει ένα στόχο, τον οποίο οι άλλοι δεν μπορούν να πετύχουν. Η μεγαλοφυΐα είναι σαν το σκοπευτή που χτυπάει ένα στόχο, τον οποίο οι άλλοι δεν μπορούν καν να δουν. (Άρθουρ Σοπενάουερ)

Με τη φιλοσοφία είτε θα αυξήσεις τις γνώσεις σου, είτε θα συνειδητοποιήσεις την άγνοιά σου. Ότι από τα δύο και αν σου συμβεί είναι καλό. (David Hume.)




Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Ελευθερία ή θάνατος

Ελευθερία ή Θάνατος

 

Μίζερη ρουτίνα, κόμπος στο λαιμό μου.

Μύθοι εθνικοί, το μυαλό μου παγιδεύουν.

Δόγματα θρησκείες, την ψυχή μου φαρμακώνουν.

Ρασοφόροι βασανιστές την ψυχή μου φυλακίζουν.

Στις φυλακές του πρέπει και του ΜΗΝ, θέλουν να με κλείσουν.

Ο κοινωνικός αποκλεισμός σας, με έχει εξοντώσει.

Η λογοκρισία σας, με έχει παροπλίσει.

Φωνές παράξενες, περίεργων μηνυμάτων φορείς.

Σβήνουν σαν ηχώ, μέσα στο απόλυτο κενό.

 

Για να επιβιώσω πρέπει να συμβιβαστώ.

Οχτάωρο εργασίας καταναγκαστικό.

Δουλειά ανιαρή, ρουτίνα προκοπή.

Δικαίωμα ή εκβιασμός;

 

Η βλακεία, τοίχος συμπαγής, ατσάλινος.

Το κεφάλι μου με φόρα επάνω του χτυπάω.

Φίλων ανακρίσεις, συμβουλές και αφορισμούς.

Ευχαριστώ αλλά δε θα πάρω.

 

Καλούπια και ιδεολογίες, της σκέψης φυλακές.

Ατσάλινες αλυσίδες, πληγώνουν τους καρπούς μου.

Ελευθερία, ισότητα, έννοιες βαρύγδουπες.

Γράμμα κενό, το παίρνει ο αέρας.

 

Θέλεις να προκόψεις και να διακριθείς;

Ποινή βαρεία πρέπει να εκτίσεις.

Ένα χρόνο εγκλεισμός, σε φυλακή χακί.

Τα όνειρά σου σβήνουν στη ρουτίνα.

Βλακεία και ανία, νεκρώνει τη δημιουργία.

Στην έρημο του πράσινου κατέργου.

Θάνατος πέρα ως πέρα.

 

Σπάστε τα ανόητα πρέπει και τα δεν.

Βάλτε φωτιά στη βλακεία που μας απειλεί.

Ισοπεδώστε τις φυλακές της σκέψης και της έκφρασης.

Στο χέρι σου είναι, από σένα εξαρτάται.

Ελευθερία ή Θάνατος;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου